Mastering business in Asia: Negotiation

Paperback Engels 2005 9780470821718
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Zakendoen in de 21e eeuw is steeds meer gericht op Azië. De totstandkoming van China en India, gecombineerd met de goede basis in de rest van het continent, betekent voor de rest van de wereld dat er onderhandelt moet worden met de beste onderhandelaars: de handelaren van Azië.

Peter Nixon heeft jarenlang individuelen en organisaties uit Azië en de rest van de wereld bestudeerd om de eigenschappen van succesvolle onderhandelaars te ontdekken. Het resultaat is het eerste onderhandelingsmodel, ontwikkeld in Azië en gebaseerd op succesvolle Aziatische onderhandelaars.

Het eerste deel van dit boek identificeert de eigenschappen van deze opmerkelijke onderhandelaars en geeft praktisch advies hoe zij nagestreefd kunnen worden. Het tweede deel biedt tips om uw eigen onderhandelingsstrategieën kunt verbeteren om te krijgen wat u wilt in iedere fase van een onderhandeling.

Specificaties

ISBN13:9780470821718
Trefwoorden:onderhandelen, Azië
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:285
Druk:0
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

About the Series
Preface
Acknowledgments

1. Negotiating in Asia: Introduction
2. Successful Negotiators and the Stages of Negotiation
3. The Preparation Stage
4. The Introduction Stage
5. The Objection Stage
6. The Creation Stage
7. The Contracting and Follow-up Stage
8. Communication
9. Tactics
10. Information
11. People
12. Situation
13. Conclusion

Appendix 1: Your negotiation Toolkit.
Appendix 2: Sample Negotiation Situations.
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Mastering business in Asia: Negotiation