Lees verder
Jumping the S Curve
How to Beat the Growth Cycle, Get on Top, and Stay There
Gebonden Engels 2011 1e druk 9781422175583Samenvatting
Hoe kan het dat een klein aantal bedrijven, zoals Samsung, P&G en Porche, erin slaagt om hun concurrenten duurzaam ver voor te blijven? Paul Nunes en Tim Breene delen de inzichten die ze opdeden in hun jarenlange studie naar dit fenomeen. Ze komen tot drie voorwaarden waaraan moet zijn voldaan om een high performance organisatie te worden.
Trefwoorden
s-curve strategisch management innovatie productlevenscyclus concurrentiestrategie verandermanagement duurzaam succes bedrijfsprestaties marktindicatoren bedrijfsanalyse besluitvorming kansidentificatie succesfactoren organisatieontwikkeling businessmodellen klantfocus productontwikkeling prestatiemanagement concurrentie marktstrategie business intelligence adaptief management waardecreatie toekomstgericht disruptie bedrijfscultuur ondernemerschap marktdynamiek strategische vernieuwing groeistrategieën
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan