Lees verder



Gijs van Wulfen is wereldwijd een autoriteit op het gebied van design thinking en innovatie. Thinkers360 benoemt hem als de Nummer 1 Influencer op het gebied van Design Thinking ter wereld in 2024.
In zijn nieuwste baanbrekende boek 'Doorbreek Innovatiebarriëres' geeft Gijs iedereen die durft te innoveren de kracht en tools om management buy-in te vergroten met vijftien bewezen strategiën.
Meer over Gijs van WulfenNieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
de VOORT innovatiemethode
Gebonden Nederlands 2012 1e druk 9789043025195Samenvatting
Wilt u uw productideeën tot een succes maken bij collega's, directie en klanten? Dan biedt de bewezen, effectieve VOORT-innovatiemethode uitkomst. In de geactualiseerde editie van 'Nieuwe producten en diensten bedenken' maakt u kennis met de unieke methode en leert u aantrekkelijke productideeën te ontwikkelen, uit te werken en geaccepteerd te krijgen door alle betrokkenen.
In het boek wordt het stappenplan VOORT - Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen,
Reflecteren en Terugkeren - uitvoerig besproken. Elke fase bevat een aantal aantrekkelijke praktijkcases, waaronder 'Libelle Academy' en 'Work4Woman', welke zijn ontstaan met behulp van de VOORT-innovatiemethode. Ook is er meer aandacht voor nuttige tools en tips voor projectleiders en facilitators.
De huidige digitalisering leidt ertoe dat in de praktijk steeds meer digitale innovatietools worden gebruikt, zoals crowdsourcing. Ook deze tools worden in het boek op praktische wijze besproken.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Gijs van Wulfen
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Vetscheef!
Innoveer zelf
1. Lastig begin van innovatie
2. Succesfactoren voor ideation
3. VOORT innovatiemethode
4. Vertrekken
5. Ontdekken
6. Ontwikkelen
7. Reflecteren
8. Terugkeren
9. Realisatie
Bijlagen
Verklarende woordenlijst
Literatuur
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan