Lees verder
China Handboek 2006
De gids voor zakendoen met China
Ingenaaid Nederlands 2005 1e druk 9789081026413Samenvatting
Het 'China handboek' bevat een schat aan informatie over zakendoen met China, gelardeerd met praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Het is geschreven voor Nederlandse ondernemers, managers, studenten en ieder ander met belangstelling voor China.
Het schetst op een frisse, eerlijke en inspirerende wijze de (on)mogelijkheden van het zakendoen in de snelst groeiende economie van de wereld. De indrukwekkende artikelen, geschreven door journalisten van naam, prachtige fotografie, aansprekende interviews en scherpe columns maken het 'China handboek' niet alleen bijzonder nuttig, maar ook een plezier om te lezen.
Het uitgebreide overzicht van organisaties die ondernemers en managers kunnen ondersteunen bij het zakendoen in China, samengebracht in de bijlage China Kennis & Kunde, maakt het handboek compleet.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
1. Politiek
Structuur en ontwikkelingen
2. Economie
Onstuitbare groei
3. Maatschappij
China's nieuwe middenklasse
4. Ondernemen
De eerste stappen in China
5. Management
Chinees personeel
6. Strategie
Intellectueel eigendom en contracten
7. Cultuur
De zakelijke omgangsvormen
8. Wonen & werken
Wonen in China
9. China kennis & kunde
bijlage met bedrijfspresentatie
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan