Lees verder


Tom Scholte is adviseur en trainer bij marketing-communicatiebureau Het Merk; hij zorgt ervoor dat organisaties en professionals beter worden gevonden.
Meer over de auteursHoe je goed gevonden wordt
Profileer jezelf met social media
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 1e druk 9789089651600Samenvatting
Sommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de 'beste' mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat anderen uw kwaliteiten écht leren kennen, u waarderen en u aanbevelen, en dat ze u vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar u goed in bent?
'Hoe je goed gevonden wordt' legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe u uw zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. U leert uzelf te presenteren, wie u bent en wat u doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doet u op een manier die bij u past, door te laten zien wie u bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ...
- Wat u al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe u dat zichtbaar maakt.
- Hoe wilt u gevonden worden? Gebruik de handige hulpmiddelen om u eigen 'zoekwoorden' vast te stellen en te laten zien waar u goed in bent.
- Hoe zet u social media in voor uw persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen.
U bent al goed - nu nog zorgen dat u goed gevonden wordt!
Trefwoorden
social media personal branding linkedin twitter facebook profileren vindbaarheid persoonlijke ontwikkeling netwerken persoonlijke marketing online profilering communicatie youtube persoonlijk leiderschap zichtbaarheid persoonlijke effectiviteit presenteren loopbaan slideshare online identiteit google+
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Tom Scholte
Over Joris Coppes
Inhoudsopgave
2. Waarom, waarvoor en hoe goed gevonden?
3. Goed gevonden worden door LinkedIn
4. Goed gevonden worden door Twitter
5. goed gevonden worden door Facebook
6. Goed gevonden worden via andere social media
7. Crossmediaal gebruik van social media
Over de auteurs
Bijlagen
1: Format zoekwoorden
2: Competenties inzetbaarheidsprofiel
Eindnoten
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan