Lees verder
De staatsgreep van de Klant
En de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen
Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789462549791Samenvatting
Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van uw organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet u doen om bij te blijven?
Dit boek laat u op inzichtelijke wijze zien hoe u de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe u een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijgt u handvatten waarmee u direct aan de slag kunt. U kunt uw klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van uw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.
'Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap goud kan behalen.' - Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Wat speelt er binnen jouw organisatie
2.1 Herken je een van de volgende situaties?
2.2 Verkeerde doelen
3. Jouw omgeving is veranderd
3.1 De wereld is veranderd
3.2 Jouw klanten hebben meer macht dan ooit
4. Organisaties veranderen
4.1 Klantelogie: het draait om klant- en toekomstfocus
4.2 De profielen van het Klantelogiemodel
5. De zeven eigenschappen van een Shining Star
5.1 Stel je klant centraal
5.2 Je speelt zoals je traint
5.3 Applaudisseren doe je met twee handen
5.4 Denk aan verrijken in plaats van bereiken
5.5 Weg met het duizendpootcomplex
5.6 Iedereen is accountmanager
5.7 Als je loslaat heb je beide handen vrij
6. Cases: Goede voorbeelden
7. Ter afsluiting
8. Bijlage: Wat is jouw Klantelogie-profiel?
9. Bijlage Benchmarktresultaten
10. Bijlage: Over de auteurs
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan