OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 3066293

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    4 resultaten
    recensie
    Marketing
    3 maart 2009
    Paul Hartog
    2-3 minuten leestijd
    De titel van 'Weg met het marketingplan, tijd voor actie!' is een regelrechte provocatie en deze heeft op mij zijn uitwerking niet gemist. Het boek is echter geen pleidooi om planning helemaal overboord te gooien, maar wel om het heel anders aan te pakken. Gerichter, praktischer en met een grote nadruk op acties en resultaten. Grote ambities dus, maar veel schokkends staat er niet in 'Weg met het marketingplan, tijd voor actie!'. Wel is de auteur erin geslaagd een leesbaar zonder-fratsen-marketingboek af te leveren.
    recensie
    Marketing
    15 januari 2009
    Paul Hartog
    De theorie, historie, huidige stand van zaken en goede voorbeelden uit de reclamewereld passeren de revue in 'Zapklare brokken'. In zeven overzichtelijke hoofdstukken, 'brokken', biedt Hans van Dijk u een heldere en vermakelijke inkijk in deze bedrijfstak.
    recensie
    Marketing
    26 november 2008
    Paul Hartog
    2-3 minuten leestijd
    Het is nog niet zo vreselijk lang geleden dat hardlopen uitsluitend een competitiesport was. De atleten beschikten toen niet over het gespecialiseerde hightechschoeisel zoals we dat nu allemaal kennen maar ze maakten hun kilometers op 'ordinaire' indoorschoenen (van Puma of Adidas). Michiel Lukkien, de ondernemer die Nike in Nederland maakte tot wat het nu is, vertelt zijn verhaal in 'Nike'. Het is een spannend 'jongensboek' over de marketing van Nike, geschreven door de meester zelf!
    recensie
    Reclame en verkoop
    13 november 2008
    Paul Hartog
    1-2 minuten leestijd
    In het voorwoord melden Jaap Bron en Alexandra van 't Geloof dat 'Gevraagd: verkoper met visie m/v' vooral niet gaat over de kneepjes van het verkoopvak zoals de elevatorpitch, de SPIN-methode, scripts voor telefonische acquisitie en het omgaan met bezwaren. Dit boek gaat juist over het afleren van dergelijke verkooptrucs en het hanteren van een meer persoonlijke aanpak in de verkoop.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden