Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Trefwoorden1

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
gebondenNederlands127 blz.9789082799965 16e druk 5-9-2022
Verkooppositie Positie #3068
Evergreen 929 dagen in de top 100
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig.  Meer
23,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands232 blz.9789013110159 1e druk 24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4616
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid.  Meer
49,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands100 blz.9789013121605 1e druk 1-5-2014
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5512
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.  Meer
39,95
Direct te downloaden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine