Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
gebondenEngels288 blz.9780192848291
1e druk
5-9-2023
Rethinking Democratic Innovation takes a fresh look at diverging visions of improving democratic governance and asks whether these existing tensions could be made productive. Meer
paperbackEngels356 blz.9780470601747
1e druk
Succesvol ondernemen vraagt constante creativiteit. U moet in staat zijn om oplossingen te genereren en nieuwe producten of diensten voor snelveranderende markten te bedenken. Meer
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
gebondenEngels176 blz.9780787994594
1e druk
In deze fascinerende verkenning van een van de meest beroemde en innovatieve geesten ter wereld laat bestsellerauteur Alan Axelrod u zien hoe Edison echt was. Meer
paperbackEngels304 blz.9781118740248
1e druk
24-4-2015
Ever wonder where big, breakthrough ideas come from? How do innovators manage to spot the opportunities for industry revolution that everyone else seems to miss? Meer
paperbackEngels368 blz.9781119076315
1e druk
6-10-2020
Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong. Meer
paperbackEngels624 blz.9781119713302
7e druk
5-11-2020
The text provides an integrated, evidence-based methodology to innovation management that is supported by the latest academic research and the authors’ extensive experience in real-world management practice. Meer
paperbackEngels542 blz.9781394219704
4e druk
10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts Meer
gebondenEngels306 blz.9781416532682
1e druk
In dit boek krijgt u eerst een shockerend portret van de erosie van het innovatief vermogen van de Verenigde Staten. Het land verliest snel terrein op dit gebied. Meer
gebondenEngels544 blz.9781668429228
1e druk
23-3-2018
paperbackEngels191 blz.9781787429550
1e druk
31-10-2024
Innovation in legal services remains a hot topic, yet technology adoption does not always keep up with the hype. Meer
paperbackEngels112 blz.9781841123066
In 'Innovation Express 09.01' worden voorbeelden beschreven en lessen getrokken uit ervaringen met ondernemingen als Nestlé, Pearson Televison en 3M. Meer
gebondenEngels215 blz.9781847202307
1e druk
Aangezien een steeds grotere hoeveelheid innovatie binnen netwerken plaatsvindt, werken de bedrijven samen in de ontwikkeling en de marketing van nieuwe producten, diensten en praktijken. Meer
gebondenEngels263 blz.9780525575689
1e druk
7-9-2020
It’s hard to avoid innovation these days. Nearly every product gets marketed as being disruptive, whether it’s genuinely a new invention or just a new toothbrush. Meer
gebondenEngels368 blz.9781119689683
1e druk
13-12-2020
The most comprehensive, global guide to business model design and innovation for academic and business audiences. Meer
ingenaaidEngels152 blz.9780750682367
1e druk
'The Organization and Architecture of Innovation' geeft uitleg over het gebruik van de combinatie van twee managementprincipes voor innovatie: organisatiestructuur en fysieke ruimte. Meer
gebondenEngels480 blz.9781498760539
1e druk
1-9-2016
This book focuses on the creative tools and techniques, decisions, activities, and practices that move ideas to realization generate business value. Meer