Filteren
Trefwoord
96 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
paperbackEngels440 blz.9780195341003
1e druk
21-2-2008
This book examines the results of a major study of innovation in organizations, calling into question most of the explanations of the innovation process that have been proposed in the past. Meer
e-bookEngels392 blz.9780203053515
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
This volume documents the growth of a new kind of interdisciplinary teamwork that is evolving among practitioners, researchers, teacher educators, and community partners. Meer
74,57
Dit product is uitverkocht
gebondenEngels272 blz.9780230343436
1e druk
21-11-2011
Deze uitgave presenteert een baanbrekend nieuw model voor een succesvolle verbetering van uw marketing, geschreven door twee toonaangevende experts in marketing en innovatie. Meer
paperbackEngels208 blz.9780262720472
1e druk
17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Meer
paperbackEngels720 blz.9780198746492
1e druk
7-5-2015
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Meer
gebondenEngels336 blz.9780198701873
This book is the first sustained and focused inquiry into the organizational dimension of business model innovation. Meer
gebondenEngels288 blz.9780192848291
1e druk
5-9-2023
Rethinking Democratic Innovation takes a fresh look at diverging visions of improving democratic governance and asks whether these existing tensions could be made productive. Meer
paperbackEngels432 blz.9780008334840
1e druk
17-9-2024
'Ridley is spot-on when it comes to the vital ingredients for success' Sir James Dyson Building on his bestseller The Rational Optimist, Matt Ridley chronicles the history of innovation, and how we need to change our thinking on the subject. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063693534
1e druk
27-12-2014
This is an action-oriented book for managers and entrepreneurs searching ways to tackle issues they face in terms of developing and delivering services. Meer
paperbackEngels128 blz.9789063695200
1e druk
17-1-2019
Organizations today innovate to survive in a competitive, complex, and interconnected business world. They co-create with others outside their own organization to succeed. Meer
paperbackEngels224 blz.9789063694968
1e druk
17-9-2018
It’s a wonderfully designed book to inspire yourself or to buy as a gift for other people. The 101 lessons in this book make you dream, think and act like a successful innovator. Meer
spel (H)Engels36 blz.9789063696870
1e druk
17-10-2023
Forget long workshop planning and tiring meetings. Pick a card that fits the moment and find design thinking insights in seconds. Meer
paperbackEngels192 blz.9789063697204
1e druk
16-9-2024
In the ever-changing world of business, innovators frequently encounter resistance. Hearing 'NO' from superiors, investors, and colleagues can be very discouraging. Meer
paperbackEngels288 blz.9789063696689
1e druk
5-5-2023
With the Lean Progress Model, author David Griesbach developed a tool that quickly and purposefully guides you through the Lean Innovation process. Meer
24% KORTING
e-bookEngels4 blz.9789081793728
1e druk
21-2-2012
Brand-oriented Innovation is een verhelderend boek over innovatie en meer specifiek het weinig bekende concept van merkgeoriënteerde innovatie. In het boek wordt het 3I model voor (merkgeoriënteerde) innovatie geïntroduceerd en toegelicht. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063693138
1e druk
31-5-2013
De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Meer
paperbackEngels304 blz.9789063696207
1e druk
9-9-2021
The 'Innovation Accounting' book provides a practical guide for measuring your company’s innovation ecosystem. Meer