Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
paperbackNederlands110 blz.9789001809386
3e druk
21-8-2012
De auteurs bieden in dit boek een duidelijke structuur voor het voorbereiden, uitvoeren, analyseren en rapporteren en gaan ook in op het uitbesteden van onderzoek. Meer
gebondenEngels432 blz.9781394283880
2e druk
2-7-2025
Qualitative and quantitative techniques to apply decision analysis to real-world decision problems, supported by sound mathematics, best practices, soft skills, and more. Meer
gebondenEngels416 blz.9781394196050
1e druk
25-12-2023
This book caters to finance majors pursuing investing careers, credit analysts seeking to enhance their skills, and seasoned professionals aiming to expand their expertise. Meer