Filteren
Trefwoord
115 resultaten
paperbackNederlands200 blz.9789461264756
1e druk
11-11-2021
Een onmisbaar boek voor alle onderzoekers, beleidsmakers, bestuurders en adviseurs die kiezen voor onderzoek met impact. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089656384
2e druk
27-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789089654144
1e druk
9-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789088507502
1e druk
15-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
'Échte winst' is hét boek voor iedereen die met een organisatie of onderneming meer maatschappelijke impact wil bereiken. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789082943214
1e druk
27-11-2020
Ondernemen zonder purpose kan tegenwoordig écht niet meer. Dat is de gedeelde mening van de 29 impactondernemers in dit boek Meer
40% KORTING
e-bookNederlands9789463823470
andere uitgaves beschikbaar
Kunstmatige intelligentie is de grootste kans én de grootste uitdaging van deze eeuw. Een onmisbaar boek voor wie wil weten wat er nu werkelijk aan zit te komen. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789088508509
1e druk
28-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
'Échte winst' is hét boek voor iedereen die met een organisatie of onderneming meer maatschappelijke impact wil bereiken. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789492873057
1e druk
7-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789047006589
1e druk
28-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Omzet en winst voor de aandeelhouders, daar draait het om bij normale bedrijven. Maar niet bij alle. Er is een bijzonder soort bedrijven waarvoor geld verdienen van secundair belang is. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789024455508
1e druk
3-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een inspiratiebron voor bestuurders, toezichthouders en verandermanagers die met nieuwe samenwerkingen willen bijdragen aan een positieve en duurzame wereld. Meer
paperbackNederlands135 blz.9789083309507
1e druk
19-1-2023
Dit decennium biedt ondernemers prachtige kansen om gaten te dichten in de maatschappij. Wat daar voor nodig is? Een succesvol bedrijf bouwen waarin profit, purpose én people schaalbaar zijn. Meer
paperbackNederlands126 blz.9789090380995
1e druk
30-5-2024
De een zegt dat AI het einde van de mensheid betekent, de ander zegt dat je straks niet meer zonder kan. Maar hoe zit het nou echt met AI? Dat ontdek je in AI, voorbij de hype. Meer
paperbackEngels160 blz.9789492004024
1e druk
24-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Omzet en winst voor de aandeelhouders, daar draait het om bij normale bedrijven. Maar er is een bijzonder soort bedrijven waarvoor geld verdienen van secundair belang is. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789462763593
1e druk
13-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ontwikkeling doet zich niet voor in vaste fasen, maar het helpt als je weet waar je je als organisatie en persoonlijk bevindt in het proces en wat de volgende stap kan zijn. Meer
paperbackNederlands202 blz.9789001053420
1e druk
28-5-2024
Met het nieuwe handboek Leven en leren met AI, geschreven door ICT-docenten, ontdekken studenten hoe zij generatieve AI in hun dagelijks leven en in hun leerproces verantwoord kunnen inzetten. Meer
gebondenNederlands140 blz.9789090326115
1e druk
10-3-2020
Wat vind je belangrijker? Geld verdienen of werken aan een duurzame wereld waarin iedereen een kans verdient? Meer
paperbackNederlands224 blz.9789039101179
1e druk
27-8-2025
Goed werk biedt inspiratie voor ambitieuze idealisten. Want met goeddoen en verantwoorde producten maken is wel degelijk geld te verdienen (en zelfs een huis te kopen), bewijzen sociaal ondernemers. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789463563802
4e druk
29-1-2025
'AI voor iedereen' is een baanbrekend boek dat de ethische en maatschappelijke uitdagingen van kunstmatige intelligentie blootlegt. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789462763937
1e druk
13-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ontwikkeling doet zich niet voor in vaste fasen, maar het helpt als je weet waar je je als organisatie en persoonlijk bevindt in het proces en wat de volgende stap kan zijn. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789024455515
1e druk
1-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een inspiratiebron voor bestuurders, toezichthouders en verandermanagers die met nieuwe samenwerkingen willen bijdragen aan een positieve en duurzame wereld. Meer