Filteren
98 resultaten
gebondenNederlands224 blz.9789082542240
1e druk
23-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de ‘Day After Tomorrow’ je bedrijf te blijven optimaliseren. Meer
e-bookNederlands142 blz.9789492221438
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Meer
gebondenNederlands274 blz.9789492873064
2e druk
19-4-2022
Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. Meer
paperbackNederlands246 blz.9789059317970
1e druk
Twintig experts beschrijven hoe aanbieders verdienen aan uw profielen en hoe zij met knoppen, beelden en zinnen uw klikgedrag sturen. Meer
65% KORTING
e-bookNederlands172 blz.9789047016663
1e druk
31-5-2023
andere uitgaves beschikbaar
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789401805940
6e druk
21-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van dit boek is afgestemd op PRINCE2® 6de Editie. Dat wil zeggen dat de beschrijving van de processen en thema’s is gebaseerd op deze methode, alsmede de terminologie. Meer
e-bookNederlands336 blz.9789047014775
8e druk
1-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
In de bestseller ‘Het geheim van bol.com’ geeft Michel Schaeffer, die vanaf de beginjaren deel uitmaakte van het team, een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in het tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte. Meer
e-bookNederlands230 blz.9789087539924
1e druk
16-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van dit boek is afgestemd op PRINCE2 Edition 2009. Er wordt een uitgebreid overzicht gegeven van de verschillen tussen de versie 2005 en de nieuwe versie 2009. Meer
e-bookNederlands260 blz.9789401805995
6e druk
21-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van dit boek is afgestemd op PRINCE2® 6de Editie. Dat wil zeggen dat de beschrijving van de processen en thema’s is gebaseerd op deze methode, alsmede de terminologie. Meer
e-bookNederlands260 blz.9789401805179
2e druk
25-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
Ten eerste is dit boek bedoeld voor iedereen die zich op een degelijke wijze wil voorbereiden op het PRINCE2 Foundation examen. Ten tweede is het een praktisch gebruikersboek. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789024451753
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024464999
1e druk
8-4-2024
In een snel veranderende wereld staat de Learning & Development (L&D) sector voor nieuwe uitdagingen; kunstmatige intelligentie transformeert de manier waarop we leren, trainen en ontwikkelen. Meer
paperbackNederlands126 blz.9789090380995
1e druk
30-5-2024
De een zegt dat AI het einde van de mensheid betekent, de ander zegt dat je straks niet meer zonder kan. Maar hoe zit het nou echt met AI? Dat ontdek je in AI, voorbij de hype. Meer
paperbackEngels180 blz.9789464910308
1e druk
19-9-2023
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries. Meer
gebondenEngels255 blz.9780684856360
1e druk
Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergroot. Meer
paperbackNederlands242 blz.9789089657794
1e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
paperbackNederlands308 blz.9789001078485
2e druk
4-4-2023
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058758910
1e druk
8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789463563901
1e druk
1-5-2025
E-mailmarketing was nog nooit zo makkelijk én effectief. Met 'Zo word je een Mailchimp-pro' haal je alles in huis om van jouw campagnes een succes te maken. Meer
e-bookNederlands320 blz.9789047010876
1e druk
25-4-2017
Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Meer