Lees verder


Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.
Meer over Carole LamarqueInfluencers
Van virale hits tot risico's: de evolutie van influencer marketing
Paperback Nederlands 2025 2e druk 9789020920369Samenvatting
Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico’s, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers?
Carole Lamarque geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen, recente cases en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Want er blijkt een grote behoefte te zijn aan een basiswerk over influencemarketing omdat organisaties willen weten hoe ze als merk met influencers aan de slag kunnen gaan. Want het lijkt zo simpel maar het kan heel makkelijk ook helemaal misgaan.
Een belangrijk boek voor marketeers, ondernemers, zzp’er en natuurlijk de influencers zelf.
Trefwoorden
influencer marketing social media marketing marketingstrategie content creators digitale marketing b2b-marketing strategisch management b2c-marketing macro-influencers communicatie merkambassadeurs micro-influencers storytelling contentmarketing ondernemerschap doelgroepsegmentatie storydoing internationale marketing relationeel marketing customer engagement beslissen merkstrategie contentstrategie mond-tot-mondreclame marketeer innovatie digitale strategie return on investment internet
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (3)
Over Carole Lamarque
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan