, , , e.a.

Principes van marketing

Inclusief Pearson MyLab

Paperback Nederlands 2025 9e druk 9789043042758
Verkooppositie 3836Hoogste positie: 131
Nog niet verschenen, verwacht op 09‑01‑2026
79,95

Specificaties

ISBN13:9789043042758
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Druk:9
Verschijningsdatum:9-1-2026
Hoofdrubriek:Marketing

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Gary Armstrong

Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina.

Andere boeken door Gary Armstrong

Over Lloyd Harris

Lloyd C. Harris is hoogleraar Marketing aan de Birmingham Business School, University of Birmingham.

Andere boeken door Lloyd Harris

Over Nigel Piercy

Nigel Piercy is emeritus decaan en hoogleraar Marketing en Strategie aan de Warwick Business School, University of Warwick.

Andere boeken door Nigel Piercy

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Principes van marketing