Lees verder


Marketingexpert en storyteller Marieke Hendrix is gespecialiseerd in perceptiemanagement. Met haar verbeeldingskracht helpt ze bedrijven om hun waarde voor de samenleving te ontdekken en daar betekenis aan te geven.
Meer over Marieke HendrixReframe
Breng je klant in beeld met perceptiemanagement
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789461263841Samenvatting
Een bedrijf met ambitie heeft oog voor zijn klanten. Maar weet je nog wat je klanten willen? Heb je daar nog grip op? En weet je wat je hen te bieden hebt? Nee? Dan is het tijd voor een reframe.
Bedrijven en hun klanten verliezen elkaar na verloop van tijd uit het oog. In een beginnend bedrijf zijn de lijnen kort, maar naarmate je groeit, verschuift de focus van buiten naar binnen. De werkelijkheid van je klant en die van je bedrijf gaan dan uiteenlopen. Controle en cijfers nemen het over van flexibiliteit en wendbaarheid.
Met een reframe kom je erachter wat je medewerkers en je klanten waarnemen, wat hen drijft om juist met jou zaken te doen en voor jou te werken. Als je weet wat hen boeit kun je het gedrag stimuleren dat de klantbelofte waarmaakt.
Maak een nieuwe start en investeer in de relatie met je klanten met de unieke methode in dit boek. Met een reframe zie je alle kansen en bedreigingen en krijg je weer zicht op de weg naar boven.
Marketingexpert en storyteller Marieke Hendrix is gespecialiseerd in perceptiemanagement. Met haar verbeeldingskracht helpt ze bedrijven om hun waarde voor de samenleving te ontdekken en daar betekenis aan te geven. Waar wil jij voor in beeld komen?
Trefwoorden
perceptiemanagement klantgerichtheid marketing waarneming emoties communicatie storytelling reframing newsroom engagement creativiteit relevantie verandering klantrelaties bedrijfslevenscyclus contentstrategie organisatieontwikkeling framing betekenis beeldvorming psychologie dialoog design thinking social media contentmarketing organisatie positionering digitale transformatie customer journey bedrijfsontwikkeling
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Marieke Hendrix
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Inleiding
Hoofdstuk 1
Er is geen werkelijkheid
Hoofdstuk 2
De toekomst loopt langs een voorspelbaar pad
Hoofdstuk 3
Hoe de waarneming je stuurt en het perspectief verandert
Hoofdstuk 4
Regie krijgen over je eigen waarneming
Hoofdstuk 5
Praktische uitwerking van mijn methode voor je bedrijf
Hoofdstuk 6
Implementatie van nieuwsservice voor kleine tot heel grote bedrijven
Dankwoord
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan